"Élek pedig többé nem én, hanem él bennem a Krisztus." Gal. 2:20

Él bennem a Krisztus

Rólam

2017. március 11. - napikenyér

"Ne félj, hanem szólj és ne hallgass, mert én veled vagyok! Senki sem fog rád támadni, hogy neked ártson, mert nekem sok népem van ebben a városban." Apostolok Cselekedetei 18:9-10

Ezzel az igével indított el engem Jézus a blogos bizonyságtétel útján. Van már némi gyakorlatom az írásban, hiszen éveken keresztül vezettem a Lukrécia kencéi blogot és később weboldalt. Egyszer aztán rájöttem, vagyis inkább Isten rámutatott, hogy ez a jól prosperáló oldal mennyire nem szolgálja az Ő céljait. Sőt ellenkezőleg: ahelyett, hogy Rá tudtam volna terelni a figyelmet némely írásommal, hitvallásommal, inkább az ezoterikához soroltak, a blog "vissza a természeteshez" témája miatt.

Hála legyen Jézusnak aki nem hagyott engem ebben az állapotban. Megkeresett és megmutatta mennyire eltávolodtam tőle. Rám nehezedett minden bűnöm, minden mulasztásom, minden, amivel nem engedelmeskedtem Istennek. De Jézus nem állt meg ennyinél, "angyalokat" küldött mellém, olyan embereket, akik a megfelelő irányba fordítottak. Így kezdtem újra keresni őt, először Bódis Miklós prédikációit hallgatva, majd Biatorbágyon a Magyar Belmisszió által szervezett héten véglegesen visszatérve Istenhez.

Másfél év telt el a blogom átadása óta, amikor Jézus a szívemre helyezte a tévtanítások és az okkultizmus elleni küzdelmet. Bár jó ideig bizonytalankodtam végül a fenti igével indított el, amit azóta még kétszer kaptam testvérektől.

Amióta egyre jobban beleásom magam az utolsó idők jeleibe, a rengeteg vallási irányzatba és vallást helyettesítő, "életmódnak" álcázott gyakorlatba, látom milyen órási a tévelygés az egyházon kívül, de sajnos belül is, és mekkora szükség van arra, hogy megálljunk, és elgondolkodjunk. Ez a blog szeretne egy ilyen felkiáltójel lenni, átgondolásra ösztönözni minden keresztény embert, aki Krisztust szeretné követni, és nem más erőkkel kacérkodni. Hiszem, hogy csak két erő létezik a világon, Istené és a gonoszé, és ami nem egyértelműen Istené, nem igazolható a Biblia tanításaival, az a gonoszhoz tartozik.

Hitvallásom:

  • Hiszem, hogy Jézus Isten fia, aki meghalt azért, hogy én élhessek. Hiszem, hogy csak Ő általa van üdvözülés, az ő áldozata tökéletes, és elegendő, nincs szükségem semmi másra ezen kívül. 
  • Hiszem, hogy Ő feltámadt, de Szentlelke által bennem él, folyamatosan tanít, nyeseget és vigasztal.
  • Hiszem hogy Isten szeret engem, de gyűlöli a bűnt, és csak a Fiú áldozata árán tudok előtte megállni. 
  • Hiszem, hogy Istent csak Jézuson keresztül tudom megismerni.
  • Hiszem, hogy a Biblia Isten szava, melyben életem minden részére találok útmutatást. Semmit sem szabad hozzátenni vagy elvenni belőle, nem szabad részeket kiragadni vagy figyelmen kívül hagyni. A Bibliát a Bibliával lehet a legjobban magyarázni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elbennemakrisztus.blog.hu/api/trackback/id/tr2512331035
süti beállítások módosítása